duygulu62 Kızlar 33+4 den selamlar 🥳 nasıl gıdıyor bu haftalar? Çamaşırlar yıkandın mı çanta hazırlandı mı ? Benım sadece çanta hazırlaması kaldı . Bıde bu aralar en çok şikayetim mide yanması 🥴
Bahar1508 duygulu62 34+2 her şeyi aldım yıkadım bir tek çantaya koymadım hazırlamadım 😂😂 1-2 hafta sonra da ev temizliğine başlayacağım benim güzel akrabalarım ve eşimin kro akrabaları gelince kirli olmasın 😂😂😂😂
gldn065807 duygulu62 hersey duruyo ev boyanacak ev temizlenecek kızımın kıyafetleri duruyo ayy biraz geç kaldım ama yapacak birsey yok bel ağrısı mide yanması mahvediyor bakalım hayırlısı 33+4 deyiz kızımla🤗
esmir duygulu62 çantam hazır odamız zaten hazırdı öbür kızımdan dolayı sadece beşik kuracağız bugünlerde 😊❤
duygulu62 Bahar1508 ahahahhaha kız çok güldüm sen çok yaşa ya😀 bende kocama temızletıcem camları perdelerı gerısını ben halletcem bı sekılde 😅
Bahar1508 duygulu62 benimde eşim büyük ihtimal perdeleri asacak ben doğuma gidince kardeşime söylicem yeni aldığım ve yıkadığım halıları gelsin sersin 😂 buzdolabını da temizlemeyi unutma He sen yatarsın eşinin arsız bi akrabası gelir açar demesin bu ne 😂😂😂
yerimseniben34 Merhaba kızlar 34+2olcaz karnım çok sert bebeğimin hareketleri var ama azalmış gibi ve rahimimde çok baskı var makata bile vuruyor neden olabilir acaba .
duygulu62 Nazlierdemir olabılır bende ütü yaptığım gun çok olmustu . Dkkat edın yormayın kendınızı bu haftalar onemlı
Demir_12 duygulu62 33+2den selamlar💃 kıyafetler yıkandı ütülendi hastane çantamızda hazırlandı çok şükür ev temizliğinede iki haftaya başlicam olduğu kadar valla sürekli yatasım geliyor 😂 en büyük şikayetimde mide yanması ve ağırlaşma
duygulu62 6464_iiiaakk evet dün nstye gırdım çok toplanma oldugu ıcın ve adet sancısı gbı agrılarım vardı ama normal cktı
6464_iiiaakk duygulu62 Toplanma derken mesela benim hep sağda duruyor sert oluyor 2 gündür o demek mi
Deletedmom_289 duygulu62 ah nasıl gitsin popom sırtım her yerim agrıyor 34. Haftadayım daha hastane çantasını hazırlamadım ütü ve çanta kaldı inşallah gücümü toplarsam yarın yapacağım 😒