Mercimekk Kizlar merhaba Almanya Avusturya tarafinda yasayan varmi bebek icin hangi deterjanlari kullaniyosunuz neler aldiniz
dilanbartos Mercimekk ben Viyana’da yaşıyorum. Denk mit’in Bebekler için olanını aldım. Bebişimin kıyafetlerini yıkadım ve ütüledim şimdiden. Memnun kaldım demem için bir kaç kere daha kullanmam lazım.
Mercimekk dilanbartos canm cok tak ederm bakmam lazım kullanınca tekrar yazarmısn bana dogumuna nekdar var
dilanbartos Mercimekk 4,5 hafta kaldı :)) tabii ki. Çevremdeki bir çok insan onu kullanıyor, onu tavsiye ettiler diye aldım ben de.
Gizemmyigit dilanbartos dm markası dmi? Almanyada yaşıyorum bende yrn gidip almayı düşünüyordum bu post iyi oldu, en azından fikir edinirim.
Mercimekk dilanbartos anladm ben de ozaman ondan alıyım frosch cok iyi diyolar genelde bende karsrsız kLdıgım için burdan sormak istedm
dilanbartos Gizemmyigit evet dm markası. Yıkadığım kıyafetler gayet güzel, kokusuz, yumuşaklar. Renk atması da olmadı hiçbir kıyafette.
Gizemmyigit Mercimekk ay keşke frosch alsaydım yaa, dün akşam denk mit iyi dendi diye gittim aldım bakalım yıkayayım bi kere, beğenmezsem frosch alayım bari
dilanbartos O zaman bi de ötekini alalım. Kendimiz kıyaslarız. Böylelikle hangisi bize göre daha iyi onu bulmuş oluruz 🤗🤗
Mercimekk dilanbartos aynen bende bakıcam halılar yıkanıcak benm yarın onlr aradan bi cıksın bende hemen baslıcam yıkamaya herseynı cadı kızımin🤗🙏