Arkadaşlar eşim pozitif benim de belirtilerim ondsn önce başlamıştı çok şiddetli Bi şekilde kemik ağrısı ve nefes ağrısı çekiyorum öyle ki test vermeye bile gidememiştim. Eşim dün tst verdi pozitif çıktı bugün de ben verdim negatif çıktı 29 haftalık da hamileyim. Bu nası oluyor ya ben eşimden kötüyüm ne tad ne koku hiçbişi alamıyorum yaşadığım kemik ağrısı da dayanılır gibi değil zaten hiç anlamadım gerçekten