elfffglc bu haftalarda tabiki azalma normal bende böyle kendimi teselli ediyordum geçen gece dokunduğum halde hiç kımıldamadığını hissettim sabah acilden girdik suyu azalmış 31+5im bende de herhangi bir sorun yok şuanlık serum verdiler bütün gece şuan yine eski hareketine döndü 🥰 korkutmak için yazmıyorum yanlış anlamayın sadece takip edin doktorum 2 saatte 8 hareket demişti sizde onu sayabilirsiniz şunu da ekliyim bende sürekli kendini toparlıyodu bir yere sertleştiriyodu ben daha çok o yüzden gittim