Pinar-25 Herkese merhaba normal doğumu bekliyorum 39+2 yim sorum şu doğum yapmadan önce afedersiniz ishal oluyormussun herkeste bu böylemi ben tam tersi kabız gibiyim ama sancım var düzensiz
Hilal-95 Pinar-25 kişiye göre değişiyordur belkı ama bnm suyun geldi an affedersin öyle bi ishal oldumkı 39. Haftamda anında oldu herşey hatta hastanede lavman yaptılar işe yaramadı içim boşalmış resmen
Gecegunesi Pinar-25 sanırım herkeste oluyor hatta doğumu başlatmak için ishal yaptıran çaylar içmelerini söylüyorlar