BaharIlaslan ppapatyaa bnde tedirginim eylüldeki gelişime bakıcaz artk😊 birde erkekler geç gelir derler ama bizim oğlan beklemicek gbi bel agrımın sırt ağrımın maşallahı var 😊 her sancıda heh doğuruyorum bu sefer diye paronayak oldum 😂
Bedirhaninannesi Elmino sadece kan alınıyor canim . Hastaneden hastaneye sonucun belli olmasi değişiyor benim sonucum 15 günde cikmisti..
Bedirhaninannesi Duyguserda zorunlu degil istege bagli ama zor kulfetli bir is olmadigi icin yapilsa iyi olur. Koldan kan aliniyor ortalama 15 gunde sonucu ckiyor risk varmi yokmu bakiliyor canim
Yarenelibol Elmino kan ını alıcaklar kilonu boyunu hastalığın vrmı bakıcaklar kandada cocugun ense kalınlığı ölçülecek bnm bilgim bu kadar bn yaptırdım temiz di
Miss ppapatyaa valla ikili taramada söylemişti doktor ama şuan daha belirgindir tabi erkek demişti aman ne olursa olsun farketmez sağlıklı olsunlar da sizin de az kalmis gözünüz aydın şimdiden allah kolay doğumlar nasip etsin sağlıkla