Hifaberra Biranneadayi89 ben kullanıyorum canım yan etki mi bilmiyorum ama arada bulantı oluyor içince
MihrimahVeAnnesiii Biranneadayi89 bende çok kabızlık yaptı kabız olunca bir kaç gün yani tuvalete çıkana kadar bırakıp sonra devam ediyodum. Şimdi doğurcam artık komple ilacı bıraktım 🤭
Glsh14 Biranneadayi89 Ben ferrum fort kullaniyordum ama depoda olmadi icin vegaferonu kullaniyorum.hicbir yan etki yapmadi 22+2 yim
Nurbyk0306 Biranneadayi89 demir eksikligim yok aslinda ama saglikocagi verdi bende de kabizlik yapti kulanmasam sorun olurmu acaba diye dusunuyorum
Irem_23 Nurbyk0306 bana da verdi doktor ama yan etki olarak kabızlık yapıyor ben kahvaltıda kayısı suyu içiyorum o fayda ediyor sizde deneyin isterseniz