Cns2764 Doktora gittim rahim ağzımda açılma yok sancım yok bebeğimde sağlıklı ama gün içinde sürekli böyle altın oluyor bu durumu yaşıyanınız var mı ne yapmalıyım
MelekMervertlek Cns2764 32 deym gün içinde çok ayakta kalınca aynen pyle oluyor zor yuruyorum kalkınca bıçak saplanıyor resmen
Cns2764 aylinn2604 korse aldım hamile korselerinden alttan biraz destekliyor karnımı en azından ağrının şiddetini azaltttı
Rukiye0101 Nasaearth Bende bugün ciddi sancı ile doktora gittim bende de enfeksiyon çıktı antibiyotik yazmış ama çok kararsızım kullanmak konusunda siz hangi ilacı kullandınız geçti mi şikayetiniz bu arada ben 00 itibari ile 24+0 haftalık oluyorum
Nasaearth Rukiye0101 monurol diye tek kullanımlık suda eritilen bi ilaç verdi ve bol su iç dedi ama daha önceki haftalarımda da olmuştum antibiyotik vermişti onu kullanmıştım