Bahar1508 ben de hala kusuyorum, zar zor bişiler yiyorum sürekli vitamin içiyorım, boxdolabının önünden bile geçemiyorum her şeyden tiksiniyorum. 35 haftaya giricem 2 gün sonra hala böyle. Çok zor yaşamayan bilmez. Keşke kilo alsaydım da böyle bulanmasaydım diyorum. Dışarı çıkmaya korkuyorum kusarım insanların önünde diye.