Zeynep2805 Merhaba. Hamileliğimin başından beri Enox 4000lik iğne kullanıyorum. Doktor hangi haftada bırakmanızı söyledi acaba?
Zeynep2805 gldn065807 bana da aynısını söyledi 36. Haftamdayım 37de bırak dedi ama son gününe kadar kullanan da var bende endişelendim
Zeynep2805 1papatya_ bizim ailede genetik kan pıhtılaşması vardı o yüzden ben evlenmeden önce test yaptırmıştım bende de çıktı
1papatya_ Zeynep2805 anldm cnm. Bu illede ailede varsa sende de olacak mı? Mesela bizde yok ama.ben düşük yaptım 2 kere doktor test ver dedi genetik
Zeynep2805 1papatya_ mutlaka test yaptır genetik bir problem varsa zaten iğneye başlıyorsun bir problem olmuyor çok şükür
GGGMZZZ 1papatya_ Merhabalar canim bende iki defa tıbbi düşük yaşadım. Genetik test yaptırmadım ama şuan 7 haftalık hamileyim. Oksapar iğne kullanıyorum çok şükür kalp atışını duyduk. Yani test yaptırmasan da önlem amaçlı 3.hamilelikte mutlaka iğne veriyorlar. Allahın izni ile birsey olmaz 🙂
AnnelikHayali Oksaparı doğumdan bir gün öncesine kadar kullanacaksın, coraspini ise 36.haftaya kadar kullanacaksın dedi.