Efemelih 29 haftalık hamıleyım bugün doktora gittim bebeğin 2 hafta önde olduğunu erken doğum olacağını söyledi aranızda bu durumda olan oldu mu hiç. Bugün boyu 47cm kilosu 1600
Babies16 Efemelih benimde 2 3 hafta ondeydi o haftalarda.bu hafta dr um normale donmus dedi.erken dogum demek icin cok erken
Espbulut Efemelih haftası önde olması erken doğacağı anlamına gelmiyor ki baz alınan şey son adet tarihiniz ama doktor neden böyle diyor ben anlamıyorum 🤷♀️
gonulcelen Efemelih acaba doktorlar neye göre önde geride diyor 28. Hf gittim 1300 gr demişti boyunu hatırlamıyorum bebeğiniz normal gibi hatta bi de benm ki geriden geliyor ultrason ölçümlerine göre 🙄😕
MerveEroltekin Bende aynı durumdayım ama doktorum erken Doğum olur vs demedi bence önde olmasıyla erken Doğumun hiç alakası Yok çünkü kuzenimin bebeği 3 hafta önde gidiyordu sonuna kadar da öyle gitti ve 41. Haftada Doğum yaptı :)
Bebekveanne Benimde yaklasik 10 gün onde ilerliyor merak etme bir sorun olacagini düşünmüyorum hastanenin baş ebesiyle görüştüm ozellikle erkek cocuklarinda sık karsilasilan bir durum oldugunu soyledi gelisimleri hızlı oluyormus :) rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin
Demmo Bizde imi hafta önden gidiyoruz ve doktorum erken doğacak anlamına gelmiyor onun gelişimi hızlı olduğu için öyle ölçüyor cihazlar dedi. Panik yapacak bi durum olduğunu düşünmüyorum