Delin02 Agrıalrınız oluyor mu bebek hareketleri nasıl kasık agrılarınız oluyor mu bel adet oluyomus gibi agrı nasıl geçiyor hangi ilaçları kullanıyorsunuz
sevo_asc Delin02 ocean omega kullanıyorum coledan damla gyneferon tablet kullanıyorum ağrım sızım yok şükür haraketlerini de az az hissediyorum karnımda henüz çıkmadı iç karnım mı geniş bilmiyorum
Serapcemre Delin02 i mom ve oroferon kullanıyorm devit iç dedi de onu da unutuyorm ağrılarm şükür yok nefesim çok tıkanıyor benm ılk bebekte de böyleydi bir de gecee burnum tıkanıyor bebişi de arada hissediyorm
nurkubra- Delin02 ben decavit,ferrum,devit3 kullanıyorum.Ara ara kasık ağrım oluyor ama bebek büyüdüğü içinmiş.Bel ağrısı ara ara tutuyor.ilk hamileliğim Bebişimide sanırım ara ara hissediyorum yeni 2-3 gündür ☺️
Minmin Delin02 21+5 olduk göbeğim çıktı elenatal kullanıyorum hareketlerini de hissediyorum artık çok şükür baya baya güçlendi sanırım artık 🙏🏻
Minmin Delin02 benim bazen rahimde bazen de göbek deliğimin hemen altında hissediyorum devamlı geziyor ondan olsa gerek