Ayseee01 Ust solunum solu olmusum ne yaptıysam burnumun tıkanıklığı geçmiyor. Tuzlu su denedim olmadı gece olunca artıyor. Başka ne yapabilirim.
nurkubra- Ayseee01 bende hamile kaldım kalalı aynı,bazen iki yastık kullanıyorum.eşim diyo ki bebeklere kullanılan serumdan mı alsak sana😂
Yeliz6767 Ayseee01 benim de ilk çocuğumda ödem oluştu burnumda şimdi 2. Ye hamileyim hala nefes alamıyorum ağzımdan nefes alarak uyuyorum
ankakusu_2022 ben eczaneden serum bile aldım işe yaramıyor iki burnum da Tıkalı zorumdan geceleri ağlıyorum artık. Yarım soğanın içine karanfil koydum birazcık işe yaradı gibi ama çok koktuğu için devam edemedim, hava nemlendiricisi varsa bi dene istersen