Bugün hastaneye gittim doktorum bebegin rahmine yerleşmiş ve baskı yapmış durumda dedi ne anlama geliyor bu açıklamadı bana dinlen dedi sadece. 35+4 haftalığım karnımda sertlikler oluyor uzansam bile arada karnıma iğne batar gibi anlık hisler geliyor bu erken doğum belirtisimidir bilgisi olan varsa yazabilirmi