Gokyuzum1 Kızlar merhaba, hediyelik için çikolata yaptıracağım sayfa öneriniz var mı acaba (ÇİKOLATA ATÖLYESİ HARİÇ)
bbnngg Gokyuzum1 ben de burada bekleyeyim bi sayfadan fiyat aldım pahalı geldi. Belki uygun bişeyler denk gelir👍
Edadrmz Gokyuzum1 https://imgyukle.com/i/EnGWPe kızlar bu sayfadan alıp memnun kalanlar var bi bakın isterseniz
Yesilev Edadrmz ben aldım tadı ve görüntüsü çok kötüydü asla tavsiye etmem mesajlarıma dönüş bile yapmadılar ürünü sattıktan sonra
Cansumuratt Edadrmz ben aldım ve memnunum canım kötü gelmedi sadece renkleri görüntüsünden biraz daha soluk gibiydi ama mesajlara da döndüler hızlı gönderim de sağladılar yani arkadaşlarımda burdan aldı bir sıkıntı yaşamadık artu madlen çikolata sayfasından
Ssultannnnn Edadrmz evet bende burda okumustum memnun olanlar vardi ama suan fiyati boyle degil 50 li 100 tl bende ordan yaptrmayi düşünüyorum
Nasaearth Pamuguummm hacı şerifte istediğimiz şekli seçebiliyo muyuz yoksa ellerindeki örneklerden mi seçiyoruz
Morprenses Gokyuzum1 ben burda Zaya Design de yaptıran birini görmüştüm yaptırdım memnun kaldım hem hızlı gönderdiler hem de güzel 👍
Tugba2101y Gokyuzum1 çikolata deposu çok güzel 3 günde geldi tadida güzel 100 tanesi 130 TL isimli şekilde.
cherrysu Gokyuzum1 Tugba2101y Evet ben de burada yaptırdım. Hem karton kutu hem metal kutu. İkisi de çok güzel geldi. 🥰