Barlas_mom FerdAzra Zaten sezeryan olacak öyle istiyorum 41. 42 haftaları hatta 40 ı bile görmek istemiyorum şuan bile zor bana. Azcık ayaklarımı aşağı da tutup otursam şişiyorum hemen 🙈
Ebru_3804 FerdAzra hellüü😃bebiş doğdu butonu geldi bana 34 haftadan selamın hellüü 🖐🏻ağrılarım çok onu saymasak😏
FerdAzra Ebru_3804 anaaamm 34 de mi geliyor bebiş doğdu butonu 😱😄😄 duyunca bile heyecanlı görünce naparım acaba 🤣🤣
FerdAzra Suzan-mustafa55 benim ilk gebeliğim de öyleydi mide yanması bile yoktu merak etme doğurursun 😌