oznur-41 tabiki olasiligi yok negativ cikacakti zaten adetden 6 gun once test yapilmaz bitanem.Erken gebeligede guven yok.Eger emin olmak istiyorsan adrt gecikmesinden tam 1 hafta sonra yapmalisin.Digeri pismanliktir canim.Allah vermisse vardir bebeyin merak etme.Bu arada soyledigin belirtiler yumurtalamadan sonra adet oncesi olan belirtiler yani normal birsey bu.Merak etme sen sakin ol beklee cabukda sabredemeyip tesy yapma bekle adetin gecikirse 1 hafta sonra yap canim insallah hamielsindir