39+0 hamileliğim. 3 gündür hastanede yatıyorum sancılarım 4-5 dkda birdi ve 100 u buluyordu fakat acikligim 2 cmden öteye gitmedi. Bugün suni sancı kararı aldık 6 saat suni sancı almama rağmen açıklık sadece 1.5 cm ilerledi ve 3 cm oldu. Bu duruma benzer durum yaşayan var mı ? Acikligim artsın diye ne yapayım sabah 6 da tekrar aynı uygulanacak olmazsa sezaryene alinacagim ..