25+2 haftalık hamileyim sürekli mide bulantısı, kusma, mide yanması, doğru düzgün hiç bir şey yiyemiyorum, her şeyden tiksinme hatta herkesten. Bunalımdayım bildiğin canım yanıyor acı çekiyorum içim yanıyor böğüre böğüre ağlıyorum, sabah ağlayarak uyanıyorum ortada hiç bir neden yok gece uyuyamıyordum şimdi o düzeldi gibi , kendimi değersiz ve başarısız hissediyorum kafayı yemek üzereyim, temizlik takıntım var bunlar yetmez gibi o da iyice arttı napıcam allahım nasıl olacak sizde de oldu mu nasıl mücadele ettiniz.