bbnngg bende ordan çok iş yaptım (badanadan halı yıkamaya) ancak nakliye tam bir faciaydı. 1 mahalle alta taşındık beyaz eşyam mı çizilmedi, mobilya mı delinmedi… üstüne birde evin camını kırdılar ve parasını vermediler. Paslarını da aldılar ve ben 26 haftalık hamileyim. Asla ama asla hakkımı helal etmiyorum onlara. Armut da arkasında durmadı. Camcı çağırdık 950 de o para istedi. Tam bir fiyaskoydu benim için. Zaten o günden sonda sildim uygulamayı.