Feyza1908- iyi akşamlarrr. benimde doğum nisanda inşallah :) ben bir adet sabahlıklı lohusa takımı aldım, bir de kendi evimden alt üst takım koyacağım. İkisininde önü düğmeli. Çünkü emzirme kısmı olanlarda bazen sıkıntı yaşanıyormuş bu sebepten her zaman düğmeli daha iyi deniyor. Ne olur ne olmaz uzun kollu alın. Çünkü hastane ortamı ve doğum sonrası büyük enerji kaybedilecek. Ki zaten nisan ayıda mevsim geçişi tam. Mevsimlik tercih ettim ben ikisini de ne kalın ne ince. İlk etapta sabahlıklı takımı giyeceğim çünkü dikiştir, wc gitmedir vs durumu için daha avantajlı. Kirlenme ihtimaline karşıda yedek takım koydum. Ya da isterseniz kısa kollu alın üstüne ince hırka koyun üşüme ihtimalinize karşı.