Happy-melek1997 Kızlar tüp bebek için alınan rapor sadece ilaçlarımı kapsıyor yoksa hep ilaçlarda hemde hastaneye verilecek ücreti de mi kapsıyor
Halide_70 Happy-melek1997 bizim gittiğimiz hastanede hem ilaç hem de hastane hizmetinin bir kısmını karşılanmıştı, her yer öyle midir bilmiyorum.
Happy-melek1997 Halide_70 anladım teşekkür ederim sorması ayıp olmazsa he kadar fark etti yani hastane ilçarlar he kadar tuttu ve rapor ne kadarını karşıladı 5 bin 10 bin mesela
Halide_70 Happy-melek1997 ya net hatırlamıyorum geçen yazdı. Ama en az 3-5 bin arasıydı. Eşimin değerleri düşük olunca hastane indirim yaptı. Yoksa sadece ilaç indirimi oluyordu.