Bu gün pcr testim pozitif çıktı. Eşim ve kızımda herhangi bir sorun yok. Belirtilerin çıktığı üçüncü gün. Dün çok kötüydüm ama bu gün daha iyiyim düne göre. Var mı benim gibi aşısız olup sorunsuz atlatan. Bebeğim 26 haftalık. Açıkcası ona bir şey olacak diye tüm korkum.