Naciyee Böyle bir başlık ile tartışma açmak istemezdim ama 2 gün öncede aynı şeyi yaşadım bugün yine aynı şeyi yaşıyorum karın ağrısı sancı ile başlıyor ilk başta tuvalete geliyorum tuvaletim ishal şeklinde oluyor ama çok fazla sancı çekiyorum bu sırada normal mi böyle şeyler 33 haftamdayım
duru21 Naciyee benim de öyle bende 33. haftamdayım iki gündür karnım çok kotu heleki bugün berbatım sertlesiyo şancı yapiyo 😔
Gulsummldr Naciyee sorma sorma. Kollarımı ısırmışım sancısından. Bi çözüm yolu diyen olsa. Ben bunun için doktpra gittim. Bagırsak enfeksiyonundan şüphelendi. Ama çıkmadı. Ama düzelmedide. Tuvalete cıkmaya korkuyorum artık
cinderella Naciyee bende de var aynı şeyden bende ishalim ve tuvaletimi yaparken belimden giriyo bütün karnıma sancı giriyo bu bağırsak kramplarıymış ama neden olur bilmiyorum
Naciyee Gulsummldr benimde bağırsaklarımdan şüphelenmişlerdi ama sonuç temiz çıkmıştı benimde bir neden bulamadılar ama ağrısı sızı devam bende tuvalete gitmeye korkar oldum valla 🤦🏻♀️