Mervepera canım 37. Haftamda doktorum bana da kilosu cok düşük dedi 2400 dü cok üzüldüm ama bir dahaki haftaya kadar o kadar dikkatli beslendim ki onemli olan cok yemek değil. Bolca süt içtim muz yedim bilendırdan muzu ve sütü geçirdim bazen meyveli süt gibi içtim bazen muzu fazla koydum puding kıvamında kakao ile karıstırıp yedim. Sabah kahvaltıda bir avakado büyükce dilim peynir ve 2 yumurta tükettim. Acıktıgımı hissettiğim de koc abir tabak yogurt yedim ekmek hamur işi vs yerine öğünlerim hep bu sekilde idi.fındık ceviz kuru üzüm bunları da tükettim. Et ve balık yemeye calıstım.iyice detaylandırdım ki ne hissettiğini hissettiğim için anlatmak istedim cünkü dogum haftam gelmişti ve 2. Gebelik ve sezeryan olması gerekiyor o yüzden dogumu bekletebiliriz demişti doktorum.neyse haftasına gittiğimde doktorum dahi nasıl beslendinbdiye sordu cünkü bebiş 3 kilo olmustu elhamdulillah.bu pazarda nasibse doguma giriyorum.yine sormak istediğin birsey olursa cevaplamaya calısırım