Kızlar iyi akşamlar Ankara şehir hastanesine gidiyorum kontroller için 40+4 olduk Bi tanıdıktan duymuştum eğer cuma günü doğum yapılırsa normal doğum dahi olsa hafta sonu kalınıyomuş pazartesi çıkarıyolarmış böyle bişeye şahit olan başına gelen varmı 17 aylık da Bi kızım var hiç ayrı kalmadık 3 gün kalmak istemiyorum hastanede