Hamideekoc canım çok çok geçmiş olsun Allah tekrarını yaşatmasın inşallah bu bebeğini sağlıkla kucağına alırsın bende 6 haftalıkken gittim 9 mm kese var bebeği göremedi kahverengi kanamam var adet gibi değil ama doktor haftaya belli olur bebeği görmem gerekiyordu ama göremedim dedi haftaya varsa vardır yoksa boş dedi belki geç döllenmedir doktor hemen moral bozuyor