Kızlar Merhaba
Ben 5.gün embriyosu ile 26 ocakda tranfers oldum. 8.gün açık pembe kanama oldu ve kesildi devamı olmadı. Bugünde 5+2′yiz. Keseyi görmeye gittim karından ultrason ile gözükmedi. Vajinal muayene ile görüldü ama doktor haftasına göre kese küçük dedi. Beta da bugün 1025 çıktı, bir hafta sonra tekrar çağırdı. Sizlerde böyle bir durum yaşayan oldu mu? Sonradan düzeldi mi? Bilgilendirirseniz sevinirim 🙏🌹