20 haftalık gebeyim son 3 gündür bebeği hissetmiyorum tamam normalde de aşırı hissetmiyordum ama seğirme şeklinde de olsa belli ediyordu varlığını. Birde Göğüslerim gebelikten dolayı büyüyordu ama sanki o dolgunluğu yitirmiş gibi küçülüyormuş hissi veriyor bana. Daha önce 2 kaybım var pıhtılaşma dolayısıyla. Endişeliyim daha 5 gün önce doktora gittim bi problem yoktu ama çok korkuyorum şuan. Çok endişeliyim. 😔