Umarım ukalalik olarak algilamazsiniz ama beyenmek değil beğenmek olarak yazılır. Bir öğretmen olarak düzeltmek istedim 😇 başkalarına karşı kullandığınızda size bakışları farklı olmasın istedim. Günümüzde insanlar birbirini herşeyden kolay bir şekilde yargılıyor maalesef, bu yüzden erken tedbir iyidir 😇