Gamzeaydin13 adet tarihime göre bebek 23+5 bugun kontrole gittim 24+5 cıktı boyle olan var mı içinizden
Lulikli Gamzeaydin13 adet düzenine göre devam eder her zaman canım ultrasonda kaç çıkarsa çıksın doktor ordan takip ediyor
Kubrailkan Evet benim bazen haftasında bazen önde cikiyor 🥰 2 hafta geride yada önde çok farketmiyor 2 haftayı geçmesin diyor doktorlar🥰
Gamzeaydin13 Kubrailkan detaylı ultrasyon yaptırmadım daha ultrasyon da 25 haftalık gözükuo bakarlar insallah
Gamzeaydin13 Mysaa ileriyen haftalarda yine adet düzenine göre mi olur yoksa 25 haftalık tan devamı eder
Mysaa Gamzeaydin13 ya söyle haftasını yakalaydabiliyor gecedebiliyor yani sana göre 30 dur ultrasonda 29 yada ulatrsonda 31 gibi korkulacak bişey değil ama bu endişelenme
Ada_56lk Mysaa 34+6yım bugün doktor bebeğin karın çevresi 1 hafta geriden geliyor dedi. Moralim bozuldu
Mysaa Ada_56lk bozulmasın canım böyle seyler oluyor önemli bişey olsa bunu belirtir zaten doktor illaki uyumsuzda olabilir uyumluda bazen ulatrson ölcümlerindede yanılma oluyor .
Mysaa Ada_56lk olsun hiç takma benim görümceme 2 hafta önden geliyor dedi bebeği bi doğdu masallah iri yarı kocaman bebekti eline almak istemedi çok büyük diye bide öyle olsa 😂 güzel seyler düşün hepp bunlar kafalaya takacak kadar kötü ölcümler değil başka bişey olmasında aman
EEbruliiiii Ben adetime göre 37 haftayı ama doktorum ultrasona göre takip ediyor ona göre 36 hftyım çocuğumun gelişimi 38. Hafta olarak görünüyor. Hangisine göre doğum olcak gerçekten çok merak ediyorum 😅😅😅