Nananusha
5 yildir tip 1 diyabetliyim ve sorunsuz 28 haftada gecti cok sumur ama zaman azaldikca korkularim cogaliyo. kizlar aranizda diyabetle saglikli normal dogum gecire bilen varmi veya yakinlarinizda bunu yasayanlar varmi? icim titriyo gun gectice