Kızlar hemoroid probleminden dolayı mecbur sezeryan olucam. Ama nedense anestezi korkum var küçüklüğümden beri. Belden uyusturma istiyorum ama bazıları uyuşmuyormuş o yüzden genel yapıyorlarmış ondan efsane korkuyorum ya uyuyup uyanamazsam gibi saçma sapan şeyler aklıma geliyor 😔 benim gibi korkusu olan var mı yada ne bileyim uyuşmama ihtimalim var mı , ya genel olursam da uyanamazsam gibi gibi sorular..
Bu korkum bir gün dişçiye gittim 2 saate uyuşukluk geçer dedi 10 saat gecmedi , bı yandan iyi güzel uyuşmuyorum diyorum , bı yandan alerjim mi var da bukadar geç uyuşması geçti diyorum