SevgiTkn Kızlarr kokulu akıntısı olan var mı benim gibi.. Afedersiniz bazen oturduğum yerden kokusunu duyuyor gibiyim aranızda var mı bu durumda olan 😞 Bebeğim zarar görür mü bu durumdan
SevgiTkn GamzeCan Kendi doktoruma söyleyim gidince en iyisi. Ya aslında çook su içmemiz lazım da tatlı birşey yemesem su içmeye hiç niyetim yok ☹️
GamzeCan SevgiTkn bende öyleyimm su içmeyi hiç sevmiyorum 🤷🏻♀️ Doktoruna söyle bian önce cnkü enfeksiyon bebise zarar veriyomus😔
Bitanesininannesi Ben çok su içiyorum ama benimde akıntım o şekilde ve çok geliyor. Bazen normal Orkid koyuyorum çünkü yapraklar yetmiyor. Doktor bir fitil verdi ama kullanmadım ilaç diye.