ikicocuklubiranne İlk oğlumu 06.09.2019 da kucağıma almıştım. Bugün hamile olduğumu öğrendim. İkinci gebeliği olanlar ikinciye anne olanlar neler bekliyor beni. Tecrübelerden faydalanmak istedim ☺️
Anas08 ikicocuklubiranne Tebrikler canim. Menim qizim 8 aylik ve ben beklemedigim anda hamile oldugumu ogrendim. Şu an 7 haftalik hamileyim
hunilimom ikicocuklubiranne merhaba benim de kızım Haziran 2019 doğumlu 13 haftalık hamileyim bende bu farklı geçiyor mide bulantısı felan aşırı vardı bu aralar azaldı
Tazeanne0134 ikicocuklubiranne valla bacı benim oğlum da 2020 ocak doğumlu 25+4 haftalık hamileyim baya zorlanıyorum ama seninki biraz daha büyükmüş inşallah kolay geçer
Anas08 ikicocuklubiranne Teşekkur ederim. Cok zor geciyor. Mide bulantisi işdahsizlik. Hazir hic beklemiyordum. Benim cocugum olmuyordu. Ilaclarla hamile kaldim. Ikinci cocugun kendi kendine olmasini hic beklemiyordum
ikicocuklubiranne hunilimom adet belirtileriyle başladı benimde. Ekstra birkaç şey olunca şüphe ettim bende. Önce test sonra kan verdim. Çok yeni herhalde beta biraz düşük çıktı ☺️ Nasıl hissediyorsunuz. Bir tane daha bebiş olunca
ikicocuklubiranne Tazeanne0134 sağsalim inşAllah kucağımıza alırız 💕 oğlum 3 yaşında olacak kardeşi olduğunda bezi bırakmış oluruz kardeşi gelene kadar. Rahat ederiz inşAllah ☺️🤲🏻
hunilimom ikicocuklubiranne aşırı yorgunum mide bulantısı çok fena yaptı ilk hamileligim çok rahattı bende mide bulantısı İLE test yaptım pozitifti kan verdim 317 çıkmıştı
Tazeanne0134 ikicocuklubiranne inşallah canım inşallah bende öyle düşünüyorum ama bakalım bide bebeği görünce bırakmak istemezse ya diye korkmuyor değilim
Aminegokce hunilimom benimde ilk hamileliğim çok rahat geçmişti şimdi 8 haftalık hamileyim adım atacak halim yok midem sürekli ağzımda 🥺
ikicocuklubiranne hunilimom ilk hamileliğim benimde çok rahattı bu sefer kokular biraz rahatsız etmeye başladı. Sanırım benimde biraz bulantılarım olacak gibi. İnşAllah hayırlısıyla geçiririz ☺️
Ceren12 Benimde kızım 17 aylık ikinciye hamileyim ama şuan henüz hicbirsey hissedemiyorum ikinci gebelik birinciden çok farklıymış sürekli birşeyler düşünüyor insan birincide öyle değil ama herşey ona odaklı
ikicocuklubiranne Ceren12 bende öyleyim garip duygular içerisindeyim oğlumu aldatıyormuşum gibi geliyor. Tuhaf ama haksızlık ediyormuşum gibi.
Zelihaemir ikicocuklubiranne benim oğlum da 2019 Ocak doğumlu şuan bende hamileyim ☺️ 7+4 üz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah hala şaşkınım adapte olamadım
ikicocuklubiranne Zelihaemir aynı sene bebişleri olacaklar ☺️ Sağlıkla kucağımıza alırız inşAllah ☺️🤲🏻