Kbrmoms_ çok enteresan anlayamıyorum neye göre farklılık arz ettiğini. 2 görümcem aile hekimi onlar direkt d-dimer yaptır ve sulandırıcı başla demişlerdi. Covit pozitif görünce mesaj yazdığım arkadaşım kadın doğum doktoru asistanlık yapıyor şu an o hemen başla zaten hamilelerde yüksek çıkar dedi. Sonra sabah kendi doktorumla konuştum ve oksapar ve günde bir tane coraspin verdi. Biz endişe ettik eşim de ben de farklı farklı doktorlara sorduk. Doktorlar bize bugün sizi doğuma alırız coraspin ve oksapar kullanmanızın bir riski yok dediler. 1 ay boyunca kullandım risk geçti ve bıraktım. Dediğim gibi arkadaşım 32 de erken doğum yaptı pıhtı attı ve çocuk gelişemedi. Tabi herkeste aynı olmaz ama tedbirli olmak gerekir bu covit tuhaf bir illet damarlarda soruna yol açıyor. Allah şifa versin size de, sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah.