Kızlar 12 haftalık hamileyim birkaç gün önce devlet hastanesine gittim aşırı büyük bi hastaneydi kayboldum farketmeden girmişim bi bölüme. Duvarlarda radyasyon var hamile riski olanlar giremez diye ibareler vardı. Bi de asansöre bindim ama normal asansör gibi de değildi onun üstünde bile yazıyordu hamileler yasak diye. Şimdi aklıma takıldı 5-6 dakika oralarda takıldım bi zararı olmuş mudur acaba çok endişeliyim 😟