Busra2013 Oznur124 ne guzel😂😂😂😂bende 37+2 vajına agrısımı dersın sırt boyun agrısımı dersın gaz sancılarımı dersın mıde yanmasımı dersın kasılma nefes darlıklarımı dersın her turlu rahatsızlık mevcut ıstıosan bıraz sana yonlendırebıkırım😂
hunilimom Oznur124 benim de 41 haftaya kadar sancım açılmam hiç biseyim yoktu sadece o haftalarda hatta 39 dan sonrası çok ağırlaşmıştım ödemim coktu
Oznur124 Busra2013 ben bi an önce doğurmak istiyorum artık 😅😅iyuzden strese giryorum.neden sancim yok diye
Busra2013 Oznur124 bende aynı valla dogurmak ıstıom sımdı kalkıo sıcak suya oturcm cok sıkıldım hamılelıkten
Gokcemcelik Oznur124 sırtımın sol tarafı agrio kalca kemiklerim yürürken ayrılıyor . Arada karnım sertlesio bide el bileğim agrio ama onun hamilelikte alakası yok zorlamışım 😂 35+2yim