Ftmagkkya Kızlar bebeklerinizde hiç doktorlarınız damak yada dudak yarığı var dediler mi neler yaptınız paylaşabilir misiniz
Esraliiii Ftmagkkya dogummsonrası ameliyat edılıp duzelıyor ,bana Dr benım ultrasonda gorunmuyor detayliya yolladı duudagı gorebılırım ama damagı göremem demıstı suyum fazlaydı Dr yarık damak olabılr demıstı cok sukur bısı olmadı
Dilish Ftmagkkya Bana söyləmişdiler detaylı ultrasona gönderdiler çok şükür birşey yok dedilər.. Doğdukdan sonra da yoktu çok şükür. Inşallah sizinkindede hiç birşey olmaz
ipekveatlas cok basit bi islemle düzeltiliyor doğumdna sonra, ilk gördüğünüzde şaşırıp korkabilirsiniz ama sonradan iz bile kalmıyor nerdeyse
Ftmagkkya ipekveatlas inşallah kolaylıkla düzelir hemen yapılacak dedikleri anda yaptırırız zaten inşallah