hafsam_omerim benim takip ettiğim uzman 3 aylıkken baslatın diyor o zamana kadar idare edicez, yapamazsam ona danısıcam. Kesinlikle aynı saat coook önemli. Gündüzleri cok güzel uyuyor, gece de uyuyor ama kesintisiz sekilde değil. Saatleri düzenlersem cok rahat edicem benim sıkıntım bebegim bana sarılmadan uyumuyor :D illa ya elimi tutucak ya bana sarılcak😳