123456_ bende geçen cumartesi vurdum çatlama iğnesini yani ayın 12 de bir gün sonra pazar günü birden bi kasık agrısı tuttu pazartesi akşama kadar devam etti yumurtam çatladı galiba ondan sabahtan beri de ara ara kasık agrım oluyor inşallah tutmuştur 4 yumurtam oluşmuştu benim