Bu benim ikinci gebeliğim ilk çocuğumda hiçbişey yapmadım hastane odası kapısı bile süslemedim ama eşim o kadar hevesli ki cinsiyet partisi yapalım diyor 😂benimde gideceğim doktor cinsiyeti balon patlatarak söylüyor bende eşime diyorum gereksiz masraf etmeyelim doktora giderken bir siyah balon alırız patlatırız diyorum sizde durumlar nedir doktorunuza hiç böyle bişey söylediz mi balon patlatmak istiyorum felan diye merak ettim