Benim normal doğumdu zamaninda doğdu, meme de beş dk fazla durduğunu hatırlamıyorum , uyuyordu, annem uyandır zorla ver derdi denedim ve ayakta emziriyordum öyle on dk oluyordu , benm sütler boş boş aktı gitti içmedi ya, kaşıkla verdim zaten biberon hiç sevmedi, hâlâ düşünür cevap bulamadım neden emmedi diye. Mama da sevmedi, kilosu hep az ayda zar zor 500gr alıyordu. İkinci gebeliğim lütfen aynı sey olmasn iştahlı bebek olsun diye dua eder oldum🥺 süt basınçlı gelirse da almaya bilir çünkü yorulur bebek, ilk sütü biraz sağabilirsin, süt çok aktığı vakit bebek buna sinirlenip memeyi bırakabilir bizde öyle oluyordu 🤔