Koray benimde eşimde aynı böyleydi ileri derce hızı sıfırdı ve teşhisi şiddetli oligoastenoteratozoospermi teşhsi konöustu.6 yıllık evliyim ve 3 başarısız tüp bebek denemem var(ilk doktorumuz eşimi ürolojiye yönlendirmeden direk tüp benek yaptı ve başarısızlıka sonuclandı)sonra doktor değiştirdik ve tüp bebek doktorumuz eşimi direk ürolojiye yönlendirdi eşimde ileri derece varikosel vardı ameliyatını oldı ama sperm parametreleri düzelmedi.sonra üroloji doktorumuz ilaç tedavisine başladı 1 sene tedavi gördü eşim ve spermlerinde düzelme oldu ama tüp bebek yaptırmamız gerekiyordu doğal yolla yine olmuyodu.ve şimdi çok şükür 9 haftalık ikizlere hamileyim.eşin zaman kaybetmeden üroloji doktoruma gitsin.bahçeci tüp bebek merkezi prof.bülent erol tavsiye ederim bu üroloji doktorunu araştır istersen