Sumeyye12012 Ne durumdasınız kızlar?? Bende belirti falan yok ne adet ne hamilelik Rüyamda hamile olduğumu öğreniyorum test yapıyorum anında çift çizgi çıkıyor annemi arayıp haber veriyorum inşallah kısmet olur ama umudum yok sizin varmıı?
summer8 Sumeyye12012 bat 19 1 haftadir gogus hassasiyetim vardi bugun gecti ama belim cok agriyo bu sabah negatiftim insallah ruyan cikar canim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Btl_0909 Sumeyye12012 canım sende çatlatma iğnesi olmustun dimi kaçıncı günün bugün Allah rüyanı gerçektede yaşamayı nasip etsin🤲
Sumeyye12012 summer8 benimde öyleydi kuzum göğüs hassasiyeti oldu geçti belim kopacak gibi ağrıdı geçti şuan hiçbişeyim yok inşallah hepimiz kavuşuruz
Sumeyye12012 Btl_0909 evet kuzum bende oldum iğne ama bu ay çok değerlendiremedik açıkçası oyüzden umudum hiç yok yani Bugün 13.cü günüm Şubat 5 te vurulmuştum yarın adet günüm 18 i bakalım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah Geçenlerde test yaptım çıkmadı belki görmüşsünüzdür beni yazmıştım ama yok yani çıkmayınca umudum falan kalmadı
Beyzz6 Bat 23 belirtim yok dediğiniz gibi bende rüyamda test yapıyordum direk çift çizgi gördüm eşim bi daha yap umutlanmayalım dedi bir daha yaptım ve yine çift çizgi rabbim inşallah hayırlı haber almamızı nasip eder🤲🏻 Kızımında olduğunu rüyamda görmüştüm öylesine daha varken test yapmıştım malum olmuş çift çizgi görmüştüm :) ben adet belirtileri de görmüyorum siz normalde görüyor musunuz?
Sumeyye12012 Beyzz6 yaa maşallah ne güzel rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah canımın içi :) Bende normalde adet belirtisi olmaz bi bakarım ki adet olmuşum öyle yani bekarken de öyleydi şuanda öyle Şuan da da gene bişey hissetmiyorum bakalım inşallah bende rüyam çıkar da çift çizgi görürüm
Btl_0909 Sumeyye12012 evet canım yazmıştın görmüştüm ama çok erken yapmıştın sanki belki ondan çıkmamıştır
Beyzz6 Sumeyye12012 aynen bende öyleyim bakalım hayırlısıyla olur inşallah bu ay bir miktar bu süreçten yoruldum.. kızım istediğim de 2 ay sonra nasip olmuştu aradan 4 sene geçti 2 ay önce dış gebelikle sonlandı biraz korkuyorum tabi
Btl_0909 Sumeyye12012 çok erkendi canım içini ferah tut hayırlısıyla tutunmuştur güzel haberler almayı nasip etsin rabbim hepimize 🥰♥️
Sumeyye12012 Beyzz6 valla insan hem korkuyor hem istiyor hem yıpranıyor ne kadar zor bi süreç rabbim isteyen herkese nasip etsin çok zor bu belirsizliği yaşamak
Sumeyye12012 Btl_0909 amin inşallah çiçeğim teşekkür ederim ❤️ inşallah güzel haberler veririz birbirimize Senin bat kaç iğne mi olmuştun