Eslem_Asel Kızlar yarın kontrolüm var 38+2 deyim normal doğum olacak çatı muayenesi yaptırmak istemiyorum mecburimi acaba
Merve_alp12 Eslem_Asel mecburi mi değil mi bilmiyorum ama yapılması gerekır bence. 39+2 de kontrole diye gittim alttan muayene oldum çatı darlığı nedeniyle o gün yatışım yapıldı ve sezaryen oldum.
Busra2013 Eslem_Asel valla cnm bencr yaptır cunkı normal dogum olcksa bakılmasıngerkeır ben catı nasıl yapılır bılmıodum 35 de sancım oldu kadın altan elını soktu saga sola cevırdı meger o catı muannesıymıs bılmıodum
Morprenses Eslem_Asel çok zor bişey değil ki normal doğumda zorlanmanızdan iyidir bence yaptırın 🙄 ya bi sorun varsa darlık falan varsa çok hırpalanırsınız normal doğumda
Eslem_Asel Busra2013 ama benim ilk doğumum değil bu ilkinde normal olmuştu oyüzden yaptırmak istemedim
Eslem_Asel Morprenses Morprenses devlet Hastanesi’ne gidiyorum bayan doktora randevu bulamadım erkek doktorada açmak istemiyorum 😔
Morprenses Eslem_Asel ilk doğumunuzda normal olmus simdi okudum o zaman sorun yok demek ki yaptırmayın 🤷♀️