Gamzecem En son 15 Aralık’ta kimyasal gebelik geçirdim o zaman regli ile atmıştım ve şimdi uzun aradan sonra regli oldum reglinin 3. Günü 5 gün boyunca femara kullanıp doktora yumurta takibi için gidicem inşallah bu sefer güzel sonuçlar alirim 🙏🙏🙏
Minik_Mucizemmm_13 Gamzecem inşallah canım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻❤️ Rabbim hiç bir kadının kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏🏻☺️