Fatmanur40 Kızlar 17 haftalık gebeyim.Bebeğim artık benden yediklerimi alır mi yanı ceviz,süt,yumurta gibi bebeğe yararlı olacak şeyleri yemeye başlamalı miyim?
Seross10 Fatmanur40 ben en başından beri öyle beslendim. Ceviz kaşar peyniri pekmez yumurta avokado kuru meyve hep bu şekil beslendim
MTugba Fatmanur40 ben pek fazla iştahlı biri değilim maalesef bende 17 haftalığım ceviz süt muz pekmez el yapımı peynir yoğurt yemeğe çalışıyorum hergün. Ama maalesef hergün yumurta yiyemiyorum.
star3star Fatmanur40 tabiki artık bebeğinz kandan değil sizden beslenicek oyuzdrn artık ona göre yemeniz gerekiyor.süt peynir yoğurt meyve sebze yumurta çiğ badem çiğ fındık bunlar bebeğe çok güzel yarayan gıdalarmış.bende 9. haftamdayım foktorum bana 3 ana 3 ara öğün yiyceksin dedi ama ben kahvaltımı cok güzel yapıp öğle yemeği yiyemiyorum şuan karnım acıkmıyor ama meyvemi yoğurdumu sütümü bunları tüketiyorum.aksam 6 gibide yemeğimi yiyip 9 gibide sütümü içip yeme olayını bitiriyorum.ama ilerleyen zamanlarda istemsizce acıkma olabiliyormus ama ben hamur işini pilav makarna bunları kestim ve bu süreçtede çok çok tüketicepimi sanmıyorum.bunlar sadece anneye boş kilo aldıran besinler
Fatmanur40 star3star çok teşekkürler dikkat edeceğim bundan sonra rabbim sağlıkla evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏🤰🏻👨👩👧