Selam kızlar. 13+2 günlük hamileyim. Boyum170 kilom 74. Genelik başlangıç kilom74 ve doktorum 3 ay kilo alma dedi. Bende dikkat ede ede yiyorum ve almamıştım. Aksine 1 kg verdim. Dün ikili test için gittim ve gene 74 başlangıç kiloma dönmüşüm. Doktorum bana kilo almışsın sana gebelik diyetine başla demiştirim başlamadınmı falan dedi. Moralim bozuldu. Acaba fazlamı almışım? Yoksa alınganlıkmı yapmışım??