Sumeyyetayyip19 canım kışın öğretme bence hasta olur, bu iş 3 günde olmaz, her 10 dk ya bir yorulmadan çocuğa sorman gerek, çişin varmı diye, her 15 dk da bur tuvalete götürmen gerek, çişi tutan kaslar güçlenene kadar altına yapması normaldir sabırlı olacaksın, bir ayda sürebilir 3 ayda, yaz mevsimi en uygun zamandır, sürekli tuvalete gidip gelen ve arada altına kaçıran bi çocuk soğuk alabilir, tam olarak altına etmemek, yani gece gündüz hiç altına etmemek ise bir senede oluyor canım, 2 çocuğuma da böyle öğrettim merak ettiğin sorular varsa burdayım